Cum plătesc?

Romaris Travel oferă 3 variante de plată: 

  • Plată prin transfer bancar.
  • Plată cash/card în agenția Romaris Travel. 
  • Plată cu card (voucher) de vacanță – disponibilă în agenția Romaris Travel.

1. Plată prin transfer bancar

Plata pentru serviciile/pachetele turistice achiziționate se poate efectua prin transfer bancar în unul dintre conturile SC ART GUIDING SRL din care face parte ROMARIS TRAVEL. Conturile sunt menționate pe factura proformă/fiscală. Avem rugămintea de a efectua transferul în contul aferent monedei de pe factură.

SC ART GUIDING SRL are următoarele conturi, în banca Transilvania:

IBAN RON: RO86BTRLRONCRT0494885901

IBAN EUR:  RO36BTRLEURCRT0494885901

Vă rugăm să treceți numărul rezervării pe ordinul de plată!

 

 

 

2. Plată cash în agenția proprie

Vă punem la dispoziție posibilitatea de a achita contravaloarea rezervării dumneavoastre în numerar, în agentia Romaris Travel.

3. Plată cu card (voucher) de vacanță

Această modalitate de plată presupune utilizarea cardului (voucher) de vacanță pentru plata integrală a rezervării / plata avansului pentru o rezervare. Este disponibilă în agentia Romaris Travel. 

Având în vedere reglementările în vigoare, pentru această modalitate de plată nu este acceptată rambursarea în numerar.

Important!

Pentru plățile efectuate prin card bancar nu este perceput comision!

Pentru confirmarea rezervării, Romaris Travel poate solicita plata integrală, sau plata unui avans, conform condițiilor de plată a pachetului turistic rezervat.

Agenția Romaris Travel nu este obligată să rezerve sau să confirme un serviciu care necesită plata către furnizor, sau care implică penalizări de anulare/modificare, dacă dumneavoastră nu efectuați dovada plății printr-una dintre modalitățile menționate mai sus.

În cazul neachitării integrale a serviciului/pachetului rezervat la data scadentă menționată pe factură, Romaris Travel nu are obligația emiterii biletului de călătorie, a voucherului, sau a altor documente de călătorie.

Turistul răspunde pentru achitarea serviciilor comandate, iar agenția nu poate fi responsabilă în cazul în care nu s-au putut emite biletele de avion pe motiv de neplată, iar dumneavoastră nu vă veți putea îmbarca/călători conform rezervării inițiale.

În cazul în care neemiterea la timp pe motiv de neplată implică taxe suplimentare sau penalizări,  sunteți responsabil de plata acestora.

Indiferent de metoda de plată aleasă, veți primi un e-mail de confirmare a comenzii efectuate pe adresa de e-mail menționată în fluxul de rezervare.

Vă mulțumim pentru înțelegere şi vă dorim să faceți alegeri de călătorii minunate! 

Solicită ofertă